Reklamacje
Reklamacje są rozpatrywane na podstawie rękojmi, na zasadach określonych w art. 556-576 Kodeksu Cywilnego.
1. Zgłoszenia reklamacyjne należy przesyłać:
a)
W przypadku reklamacji elektronicznej na adres e-mail: reklamacjedawpol@gmail.coml Z załączonymi zdjęciami reklamowanego produktu precyzyjnie pokazującymi wadę produktu, wszytą metkę, potwierdzajacą produkt reklamowany oraz szczegółowo wypełnionym protokołem reklamacyjnym wg. określonego wzorca. Wzorzec protokołu reklamacyjnego do pobrania po zalogowaniu na stronie www.dawpol-bhp.pl w panelu klienta w zakładce „reklamacje". Pełne i poprawne wypełnienie protokołu reklamacyjnego usprawni i skróci okres jej procedowania.
b) W przypadku reklamacji korespondencyjnej (wysyłkowej) na adres: ul. REYMONTA 9/3 28-300 JĘDRZEJÓW. W przesyłce obowiązkowo musi zostać
zostać umieszczony szczegółowo wypełniony protokół reklamacyjny wg. określonego wzorca.
c) Pełne i poprawne wypełnienie protokołu reklamacyjnego
usprawni i skróci okres jej procedowania.
2. Weryfikacja zgłoszenia.
Po sprawdzeniu zgodności informacji ze zgłoszenia reklamacyjnego potwierdzających zakup zareklamowanego towaru z dokumentem sprzedaży Dział Reklamacji przystępuje do jej procedowania. W przypadku braku zgodności lub brakach w dokumentacji uniemożliwiających przeprowadzenie procesu reklamacyjnego Dział Reklamacji:
przy zgłoszeniu elektronicznym wyśle wiadomość e-mail o brakach w dokumentacji z prośbą o uzupełnienie informacji. Brak dodatkowych informacji może skutkować zakończeniem procesu reklamacyjnego z odpowiedzią negatywną.
⚫ przy zgłoszeniu korespondencyjnym
(wysyłkowym) odeśle
reklamowane produkty z umieszczoną w przesyłce w formie drukowanej wiadomością o brakach w dokumentacji z prośbą o uzupełnienie informacji. Brak dodatkowych informacji może skutkować zakończeniem procesu reklamacyjnego z odpowiedzią negatywną.
3. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty wpłynięcia protokołu reklamacyjnego wraz z pełną dokumentacją fotograficzną na skrzynkę
pocztową reklamacjedawpol@gmail.com w przypadku reklamacji elektronicznej oraz w ciągu 14 dni od daty dostarczenia przesyłki do magazynu DAWPOL UL. REYMONTA 9/3 28-300 JĘDRZEJÓW w przypadku reklamacji korespondencyjnej (wysyłkowej).
4. Dostarczenie czytelnych zdjęć reklamowanego towaru, dokumentujących wadę, pozwoli przyspieszyć proces reklamacji. W przypadku braku możliwości skutecznej oceny wady produktu z przesłanych zdjęć Dział Reklamacji zażąda przesłania reklamowanych produktów w formie korespondencyjnej (wysyłkowej).
5. W przypadkú reklamacji korespondencyjnej (wysyłkowej) reklamowany towar
powinien być zapakowany we właściwy
we właściwy sposób chroniący przed uszkodzeniem podczas transportu. Reklamowany towar powinien być w stanie czystości umożliwiającym weryfikację towaru ze zgłoszeniem (czysty, suchy, wywietrzony).
6. W przypadku stwierdzenia wady fabrycznej reklamacja zostanie uznana i o ile to możliwe zostanie spełnione żądanie w niej zawarte. Jeżeli wymiana towaru nie jest możliwa zostanie wystawiona faktura korygująca i zwrot środków. 7. W przypadku decyzji o nieuznaniu reklamacji:
a) Reklamacja elektroniczna - reklamujący zostanie poinformowany o decyzji negatywnej wraz z jej uzasadnieniem w wiadomości zwrotnej na adres e-mailowy z którego wysłał reklamację.
b) Reklamacja korespondencyjna (wysyłkowa) - reklamujący zostanie poinformowany o decyzji negatywnej wraz z jej uzasadnieniem w wiadomości zwrotnej na adres e-mailowy wskazanym w protokole reklamacyjnym. W przypadku braku adresu e-mail lub na wyraźne wskazanie reklamującego, reklamowany towar zostaje odesłany zwrotnie na jego koszt z umieszczonym w przesyłce uzasadnieniem decyzji negatywnej.
8. Zdjęcia produktów umieszczone na Naszej stronie mogą nieznacznie odbiegać wyglądem i kolorem od rzeczywistości. Różnice najczęściej wynikają z innych ustawień urządzenia na którym są wyświetlane zdjęcia. Odcień koloru i różnice nasycenia nie stanowią podstawy do reklamacji.